Randevu Formu

Homeopati

Kişiyi sadece şikayeti ile değil fiziksel, duygusal ve zihinsel olarak değerlendirip ele alarak tedaviyi bitkisel ve mineral özlü özel ilaçlarla yapan alternatif tıp yöntemidir.

Homeopati, 19. yüzyılın ilk dönemlerinde Alman doktor ve eczacı Samuel Hahnemann tarafından keşfedilmiştir. Vücudun kendini doğal olarak iyileştirmesine yardımcı olan bir tedavi yöntemidir.

Vücudun daha hızlı iyileşmesine yardım eden bu tedavi yöntemi, çok fazla kişiye hitap eden bir tedavi şekli olarak da bilinir.

Homeopatide amaç; hastalığın, hastalık belirtilerini sağlam bir kişide ortaya çıkarabilecek maddeleri çok düşük dozlarda hastaya vermektir.

Homeopati tedavi ilkesi olarak benzer benzeri tedavi eder mantığıyla hareket eder. Klasik tıbbın aksine homeopati, her hastalığın belirtilerini tedavi edilmesi gereken durumlar olarak değil; belirtileri bir yol haritası olarak kullanır ve hastalığı kökten tedavi etmeyi hedefler.

İnsanların bedenlerinin yanı sıra ruhlarının da iyileşmesini hedefler.

Homeopati, her kişi için özel olarak uygulanmaktadır. Bütüncül bir yaklaşımla yol izlenir.

Bu tedavi yöntemi sayesinde hastalığın belirtileri ortadan kaldırılır.

Remedi, iyileştirici anlamına gelen bir kelimedir ve homeopatik remediler de iyileştirici etkiye sahiptir. Tedavide remedilerden yararlanılır.

Homeopatik İlaçlar
Homeopatide kullanılacak ilaçların en üst düzeyde fayda sağlaması için bir takım doğal özler birçok kez işleme tabi tutulur. Doğal özler defalarca damıtılarak en saf haline getirilir. Saflaşan doğal özler yapabilecekleri yan etkilerden de tamamıyla arınmış olur.

Klasik tıbbın aksine benzer semptomlar gösteren her hastayı tek ilaçla iyileştirmeye çalışmaz. Her hastaya tekil bir öykü olarak ona has formüller geliştiren bu yöntem, aslına bakarsanız bir enerji tedavisidir. Hasta bedeni enerji olarak dengesizleştiğinden bu enerjinin yeniden dengelenmesi bedenin hastalığı yenmesine yardımcı olacaktır.

Homeopatik ilaçlar bedenin kendi enerjisiyle çalıştığından tümüyle zararsızdır. Yediden yetmişe herkesin güvenle kullanabileceği bu ilaçlar bebekler ve hamile kadınlar için de bir çare niteliği taşır. Homeopatik tedavi ilk olarak hastalığın alevlenmesine daha sonra iyileşme aşamasına geçilmesini öngörür. Hastalıkların isimlerinin önemsiz olduğu bu tedavi yönteminde kullanılan ilaçlar, bedeni bir makine gibi parça parça olarak değil bütüncül olarak tedavi eder.

Akut Homeopati tedavisi, kliniğimizde Doktorumuz Duygu Şen tarafından gerçekleştirilmektedir.